středa 12. listopadu 2014

dávám Bolševikovi rok, maximálně dva.

www.instagram.com/terkalovescoffee
přesně takhle jsem si užívala den. měla jsem tři kurzy ve firmě, hrozně to uteklo a příště anglická videa. a pak jsem se přesunula z města pod horami o kus dál. na místě jsem se dozvěděla, že první hodina padá. a tak jsem se usalašila pohodlně s medou mládkovou, poprosila o kávu a strávila tu hodinu neuvěřitelně příjemně. všechno vyuč se táhlo v příjemné duchu. františek kupka mě díky paní medě nadchnul natolik, že brouzdám po netu a prohlížím si jeho díla. pro mě je číslo jedna v mém soukromém žebříčku umělců jakub schikaneder, ale proč si nezamilovat i něco jiného? // včera divadlo s liškou. popel a pálenka. z pera finského dramatika bengta ahlforse. hlavně třetí dějství se mi moc líbilo, všechno skončilo happy-endem. tak jsem odcházela spokojená. // o víkendu vánoční trhy na kuksu. chalupa. psí duo. snad už bez blech. // koncem listopadu bude začínat světový pohár ve skocích. bez rakouské kometky thomase morgernsterna. ukončil kariéru. // a život jde dál. téra

Žádné komentáře :