čtvrtek 20. listopadu 2014

jenže ty nevidíš. a neposloucháš.

www.instagram.com/terkalovescoffee
dočetla jsem medu a začínám číst svoji první knihu od jo nesba. když jsem se o tom zmínila na fb, rozběhla se tam slušná diskuse. prý musím číst nesba postupně, jinak mi určité věci nedojdou. ale já nečetla ani keplera postupně a některé věci mi docvakly v momentě, kdy jsem až naposledy četla první díl hypnotizéra. tak co. od nesba si příliš neslibuju. třeba budu velice mile přakvapená. // zítra jedeme s tonym do brna za sis. v sobotu pak všichni tři do vídně. pohrávám si s myšlenkou zajít do albertiny na výstavu od moneta po picassa. budeme ve vídni šest hodin čistého času, tak uvidím. taky asi dle počasí. ale jinak žádné konkrétní cíle či plány nemáme. a ani se mi nechce nic nakupovat, když za tři týdny pojedu do drážďan a tam bude čerstvě otevřený primark. &&& zase se to ve mně všechno nějak mele. myšlenky jsou hrozné mrchy. &&& badboy už chodí do práce. po osmi týdnech. a dnes už zase horko těžko funguje. asi cestou k možnému uzdravení by byla operace. // včera jsem přišla domů s otázkou je na mě něco divného? badboy: jo! máš dost velkej vejstřih. aha, tak už vím. // dnes ve školce amálka při mém pitvoření se paní učitelko, vy jste fakt ujetá. huh. kompliment? nebo si mám připadat jako mimoň? // nejsem sama a přeci si tak někdy připadám. téra

Žádné komentáře :