pátek 7. listopadu 2014

můj úžasný život.

www.knihcentrum.cz
prožila jsem báječný den. sychravý a báječný. v knihovně se dnes odpoledne konala přednáška s mecenáškou českého umění, ohromně elegantní paní medou mládkovou. už při cestě do knihovny jsem neodolala zakoupení knihy meda mládková můj úžasný život. seděly jsme s mum hned vepředu asi petr a půl od paní medy a jejího asistenta judr. jiřího pospíšila. nesmírně charismatického člověka. beseda s nimi byla pro mě takovým zážitkem, že jsem odcházela s husí kůží a mrazivým pocitem po celém těle. a to je pro mě paní meda docela nedávným objevem. mohla jsem se jí zeptat i na pár věcí. a nakonec mi podepsala knihu. těším se, až si za chvíli zalezu do postele a pustím se do četby. // navíc jsem si dnes půjčila v knihovně vyhnání gerty schnirch. upřímně jsem na tu knihu velmi zvědavá. po besedě s paní medou a panem pospíšilem jsme šly s mum na kávu, povídaly si o gertě schnirch a prý se mi to bude číst těžce, budu mít chuť od toho občas utéct.

jdu si užívat ten skvělý pocit z dnešní besedy. moc se mi líbí, když knihovny nefungují pouze jako půjčovny knih, ale jako jakési kulturní centrum, kde se lidé navzájem obohacují. i proto jsem si dnes zaplatila poplatek na další rok. téra

Žádné komentáře :