sobota 1. listopadu 2014

nestačil som povedat.

máme se dnes sejít po patnácti lety se základkou. a zúčastněných je asi deset. s lidmi ze základky se moc nevídám. kontakt a kávu udržuji jen se dvěma. a nejsem si ani jistá, že jsem na ostatní nějak přehnaně zvědavá. ale těší mě fakt, že na rozdíl od třídy ze střední, jsou základkové holky povětšinou bezdětné. resp. tři holky mají děti, toť vše. takže by nemusely kolovat ty dětské fotky a člověk by nemusel povytahovat obočí a juchat a jásat a tak podobně nad všemi miminky. včera jsem si psala s jednou spolužačkou, která zrovna matkou je. prý pak discotrysko. má hlídání, přijela z prahy, tak si to chce užít. ve čtvrtek jsme se bavily s markét, že posledně, když v místní tančírně byla, byla tak regulérně nejstarší. a to je markéta o pět let mladší než já. tak uvidíme, jak se bude večer vyvíjet.

včera jsem si připadala jako v hospodě na mýtince. a jsem vezla celé trio domů. a večer jsme se v sedmi sešli u nás. a na čem jste si ujížděli? youtube. dj bobo, mr. president, twenty 4 seven, e-rotic, kelly family. prej to znám, na to jsem taky pařila. odpověď to těžko, to jsi ještě byla v prenatálním věku, to nám bylo deset! byla náhodou legrace vidět, jak generačně jiní jsme. jedna z těch sedmi byla čtrnáctiletá ségra nikči, navíc nikola je rok plnoletá, my všichni zbytek 25+. já to teda zabíjela tou třicítkou. haha.

můj staro-nový hudební objev. horska chata. punk-rock, který neskutečně dobře zní. kdysi jsem na ně narazila někde přes sulk, pustila si přes bandzone nějaké songy a zachtělo se mi cédéčka, placky a nášivky. cca 8 let zpět. tak jsem kontaktovala jednoho ze členů kapely a občas jsme pak spolu trávili na icq. pak jsem na ně zapomněla. a tuhle jsem si je zadala na youtube. jsou z nich neuvěřitelní kocouři a mají ještě stokrát lepší hudbu, než mívali kdysi. nestačil som povedat. téra

Žádné komentáře :