pondělí 24. listopadu 2014

no way you!

čtyři pracovní týdny a pak hurá vánoce. a vánoční volno. no už zase s tím otravuju. víme. // nevadí mi chodit do práce. úterý a středu, byť jsou totálně našláplé, všechno navazuje, nikde nelítám jako hadr na koštěti. // dnes cesta do hk k zubaři. cena můstku vyčíslena o polovinu méně, než jsem předpokládala. ta radost! jen se teď nebudu moct asi týden smát, protože když roztáhnu pořádný úsměv, jde vidět, jak mám zbroušený zub a za ním mezeru, která čeká na ten nový. můj zubař je tak boží, že k němu jezdím hrozně ráda. je tam pohoda, legrace, nic mě nebolí, sic to něco stojí, ale takového zubaře jsem potřebovala. a můj badboy taky. // pak kafe u mcdo, otisky jsem odvezla do laboratoře a mastila na poštu. vyzvedla jsem si nejmilejší balíček. a moc pétě děkuju! zootová plátěná coffee taška a další poklady. // čtvrteční rozčarování v rossmanu. ruší značku catrice. resp. zrovna jsem se chystala dát šanci jejich produktům. ale! dnes jsem si četla nový článek na kissbooku u mii a půjdu si tam koupit jumbo tužku na rty od maybelline, je prý na to akce. začínám si totiž decentně ujíždět na barvičkách na rty. &&& koudy vyhrál světový pohár. poprvé v životě. a hned v úvodu sezony. do příštího závodu jde ve žlutém dresu. // téra

Žádné komentáře :