neděle 2. listopadu 2014

tak prej je to tak...

v pátek jsem se nijak přehnaně na nadcházející víkend netěšila a teď bych si přetočila čas na sobotu a dala si pořádný relax. v úterý už budu mít svůj ntb, těším se na kluka mého ušatého. &&& včera jsme měli sraz od základky. po patnácti letech. sešlo se nás jen deset, ale i tak to bylo fajn. někoho jsem fakt od té základní neviděla. povětšinou jsme každý ale úplně jinde. když zavírala restaurace, kde jsme byli, vyrazili jsme už pouze ve čtyřech na diskotrysko. už ten pekelný vstup mě měl varovat. metr a půl nás dělilo od dveří z ulice do budovy, když dveřmi prošel kdosi a hodil brutální šavli. měla jsem co dělat, abych rázem nepřidala i já tu svoji. huh. uvnitř jsem si koupila pití, chvíli konverzovala s honzou. spíše jsme si teda řvali do ucha. jedno oko nevěřilo druhému. a po patnácti minutách jsem z tama vystřelila jako namydlený blesk. dnes jsem prospala celé dopoledne a byla jsem ráda, když zavolala liška a vytáhla nás na procházku. dali jsme si i výbornou kávu a bezinkovou domácí limonádu (musím najít recept). domluvili jsme ještě jeden víkend na chalupě za dva týdny. ten víkend navíc začínají adventní trhy na kuksu. ano, tak brzy! ale tam je to vždy takhle. těším se na všechno to koření, vánoční ozdoby, a milou atmosféru. téra

Žádné komentáře :