neděle 9. listopadu 2014

tak rychle?

víkend je pryč. vyhráli jsme fed cup. včera jsme oslavili honzovy narozeniny. doladili silvestr. a řekli si, že vídeň platí. // oslava honzových narozenin byl dlouhá a milá. o půl druhé jsem padla do postele a dnes jsem stále jak zvalchovaná. před polednem jsem se s psí smečkou odlifrovala k našim na oběd. s tátou jsme ještě podřimovali na gauči. sis&tony spali. a pak už fed cup. napínavé. byť jsem tedy v průběhu třetího setu, kdy jsme byli maličko skeptičtí, naložila padres a psy, odvezla je do bývalých lázní, aby se procházkou vrátili do města, a odjela vyluxovat obývák. zbavujeme se blech, no. viz. článek pár dní zpátky. včera jsem viděla dvě milé slečny. nejdřív pražskou jíťu. toho času litoměřskou, brzy však znovu pražskou. a pak apču, která si den před tím zlomila ruku, a i přes to, než se dozvěděla diagnozu, odřídila štreku ústí n/labem - "kostelec". a tady už jí byla ruka zasádrována. good girl. včera jsem opět pro žárlivou nikču musela hluboce zpátky vzpomínat, abych zděndovi potvrdila alibi. že jsme spolu a s badboyem byli z počátku jara v ratibořicích. což je pravda pravdoucí. ale ona tomu stále nevěřila. // nerozumím tomu, že někdo má dvě tváře a nevadí mu tak hrát všemi směry. dle mého, vlastně nejen mého, má n. nějaký kurva velký psychický problém. lže, vymýšlí si a překrucuje skutečnost. a věří tomu. nebo já nevím. respektuji, že i přes to s ní z. stále je. ale jsem na nejvyšší míru opatrná a obezřetná v tom, co jí řeknu, na co kývnu. protože jsem zjistila, že všechno je úplně jinak. všechno se rázem otočí. // objednala jsem si z ebaye šedou mikču s vlašťovkami. a testuju nový makeup od rimmelu. krásně voní. koupila jsem si ten nejsvětlejší, a přeci krapet tmavší, než na co jsem zvyklá. a vypadá to fajn. cítím se v něm fajn. je příjemný. má milou konzistenci, // téra

Žádné komentáře :