čtvrtek 27. listopadu 2014

tak to je.

nemám adventní kalendář a nemám koupené čtyři svíčky na advent. to jsem hospodyňka. ale mám pár vánočních dárků. krásný balící papír a mašle. nová světýlka v podobě hvězdiček a vloček, velkou mašli na špičku stromečku, krásné ozdoby a těším se. když si vykračuju ve válenkách, chybí jen už ten sníh a taky klid na duši. ten hlavně. a příští týden bych si už chtěla koupit a nazdobit stromeček. když jsme jeli v sobotu do vídně, rakušani už místy stromečky prodávali. budu si muset pořídit jedličku, aby dlouho vydržela. // zítra mi přijede praha na víkend. aneb clariss po pěti a půl letech zase u mě. máme v plánu trošku barovat a trošku kulturně žít. // dnes jsem si vyšla na hodinovou kávu s liškou. tak to bylo hrozně milé a příjemné. jsem tenhle týden hrozně unavená, nezvyk. poslední dobou se takhle standardně necítím. možná je to znamení, že potřebuju už trochu toho volníčka. ale za tři týdny už začíná, tak si nebudu stěžovat. možná si s některými věcmi až moc lámu hlavu a zbytečně se okrádám o to hezké. leč četla jsem teď s jedním studentem článek o stresu a prý stres působí blahodárně. no nevím. asi je čas něco vyhrát. lol. téra

Žádné komentáře :