pondělí 10. listopadu 2014

to bylo takhle.

www.instagram.com/terkalovescoffee
long long long day. včera jsme si pustili velmi nebezpečné známosti 2. byť se to tvářilo skvěle, přepadl mě nečekaný spánek, a tak jsem se nedodívala. ráno firma. a pak s mým milým bořipsem na veterinu. brouzdali jsme se listím podél řeky, a až na místo činu nám bylo oběma fajn. pak se můj minipsík rozklepal, byl očkován, dostal další odblešovadlo a cosi na odčervení. dnes už je od blech, ale já bych mohla někde vyreklamovat své nohy, jak je mám zničené od bleších štípanců. což se mi s lymfedémem dost nehodí. // odpoledne hk. můj badboy nemá u mě přezdívku badboy jen tak pro nic za nic. divočejší minulost. a dluhy z manželství. před více než půl rokem jsme se rozhodli, že je to možná pro něho taková neverending story nezaručující, že v brzké době uvidí konec toho všeho. a tak mu schválili insolvenci. nepíše se mi o tom lehce, ale je to asi ta nejlepší věc. znamená to stop nervování se. byť to teda nebude žádná legrace. za poslední měsíce, možná roky, co jsem se o to začala zajímat, mám pocit, že jsem mistr světa amoleta na insolvenci. a že bych už asi byla schopná zpracovat cokoliv. &&& stop prapodivným věcem. &&& zítra se těším na dvě dobré kávy. třetí večerní. jedno divadelní představení. a mé krátkodobé těšení je na zachumlání se v posteli, pití čaje, který se mi právě louhuje v konvici v kuchyni, a číst si paní medu. téra

Žádné komentáře :