pátek 14. listopadu 2014

ukazatel směru.

takže pátek. i když čtvrtek už je takovým malým pátkem. včera jsem odučila poslední kurz a tradá na sešlost s mými milými studenty. ### a ráno se mi nechtělo vstávat. ale udělala jsem si radost novou řasenkou od dermacolu a ve zdravé výživě jsem si koupila tempeh, tofu a veganské pomazánky. hned jsem měla příjemnější ráno. // randíčko s těhotnou mónou. má krásný břuch. // a teď přemýšlím, že zalezu do vany, dočtu medu. už koresponduje s václavem havlem. na chvíli se prospím. po půlnoci pro maca a do pár barů. a zítra začíná ten nejpříjemnější víkend s liškou&dávou. těším se na nové vánoční ozdoby z kuksu. dnes jsem si navíc koupila krásné řetězy, světýlka a mašli na dárky. // a jinak vítám novou čtenářku, kterou tu budu mít navezenou už asi každý den. poněvadž vidím, odkud mi sem lidi zabrousí. zoufalej život, když sledovat jiné je ta největší zábava dne. taky bych chtěla mít houby co na práci. téra

Žádné komentáře :