neděle 30. listopadu 2014

white christmas.

instagram.com/terkalovescoffee
jedna mázlá instagramová. důkaz, že můj telefon bez blesku je marný. teď v tom vánočním čase bych fotila ještě víc než kdy jindy. // a tak skončil víkend. večer jsem seznámila clariss s liškou&markét. badboy s boříkem se přidali. seděli jsme v literární kavárně, pili americano, porovnávali sušenky a plánovali. společné pečení cukroví, návštěvu knížecích vánoc v babiččině údolí, koupi jmelí sobě navzájem a tak. &&& v pátek clariss pravila, že miluje polévku kulajdu a léta ji už nejedla. a tak jsem se dnes dala do díla. vařím lidem, co jim na očích vidím, haha. dorazila i liška&dáva. odpolední procházka do lesa pro větvička. clariss je už pryč. hrozně to uteklo. kór škoda, že můj psí kámoš si ji zamiloval. že se zamilovává často, ok. ale takhle zaláskovaného jsem ho ještě nikdy neviděla. // dopiju čaj, jdu dělat vánoční výzdobu. a pak dočíst sněhuláka od nesba. trošku to flákám a čtu jen po večerech v posteli. téra

PS: adventní kalendář už mám. muhehe.

Žádné komentáře :