úterý 18. listopadu 2014

yep.

když nemám moc času, jsem efektivnější. znáte to? včera ráno jsem jela na nehty, pak k našim na oběd, doma udělat pár nutných pracovních věcí, na bazar, stopro kašmírový svetřík v petrolejové barvě z peek&cloppenburg a jedna tunika, která umí ukázat víc, než je nutné, ale zároveň umí být i cudná. no nekup to. // říkala jsem si dvě hodiny a dost. nakonec jsem se domů dostala po desáté. po pěti hodinách v kavárně. v jedenáct jsem chtěla jít spát. a tak jsem všechno potřebné stihla. jinak by to vypadalo tak, že mám spoustu času a neudělala bych to rychleji. // víkend vídeň. těším se. jen nedostatek spánku mě trošku děsí. ale co. kultůra musí být a musí se jí něco obětovat. přemýšlím o výstavě v albertině monet to picasso. uvidíme, co na to moji společníci. případně půjdu sama. // ten nový štětec na make-up je ten pravý. ten z minulé objednávky před rokem se s ním nemůže absolutně srovnvávat. téra

Žádné komentáře :