středa 24. prosince 2014

a je to!

štědrý den. byl velmi štědrý! na konec na mě padla únava a já klimbla na sestřiné posteli nad knihou. // ráno jsme na můj vkus dlouho vyspávali, což na štědrý den beru jako rouhání. v osm mi sice zazvonil budík, šla jsem si vyčistit zuby a otevřít poslední adventní okénko, udělat sobě i badboyovi čaj a dát si domácí vánočku, ale pak jsem ještě upadla do říše snů. před polednem jsme pobrali zapékací mísu s kubou, půlku vánočky a šli k mým padres na naši typickou štědrodenní česnečku a právě i na toho kubu. a pak vycházka s bíbí brambůrkovou a její mum a psem, který je nejvíc roztomilý a jmenuje se bankrot. cesta na zámek, alejí a přes takovou ranč, kde si většina naší skvadry dala nabízenou slivovici, podrbali jsme štěně čehosi, co velmi brzy dosáhne velikosti asi tak koně, jsme šli zase domů. ovšem doma jsem už neměla stání. jak nemám televizi, na štědrý den jsem z toho celá nesvá. to mi chybí ta atmosféra tradičních pohádek, které všude dávají. a tak jsme se vyparádili, naskládali dárky do tašek, vzali domácí eggnog, cukroví a jeli k našim. roztomilá čertí pohádka s jiřím mádlem, už jsem ji viděla loni, ale stále pobaví jakkoliv rozpoloženou mysl. pak začal myší kožíšek, a pak jsme v šest usedli k večeři. já bych všechno tohle mohla neustále oddalovat. klidně bych večeřela v osm, pak si udělala kávu a pak pozdě večer, skutečně až ke konci dne, rozbalovala dárky. ale zazvonil zvonek a ježíšek byl zkrátka u nás. jsem nesmírně nadšená - čtyři knihy dle mého gusta! hodně dám na webový portál světy literatury, a tak postupně dávám svým blízkým tipy. a skutečně se mi to vyplnilo. podivnou knihovnu od murakamiho jsem přečetla hned během večera. dva lístky do divadla na leden a březen. nádhera! hrneček starbucks, a pak ten nejmilejší vánoční. paletku očních stínů make-up revolution krém od biodermy, krásný termohrnek, náušnice ála gramofonové desky, všichni čtyři /sis&tony&badboy&já/ jsme dostali sobí přívěšek na klíče, s badboyem jsme pak dostali poukaz na večeři ve zdejší vyhlášené restauraci. od jeho mum jsme si rozbalili povlečení s eiffelovkou, a já dostala nejkrásnější vlašťovkový šál! a málem bych zapomněla na válecí se polštář, poněvadž ráda sedávám v obýváku na zem. bořík ho hned pojal za svůj a rozvalil se na něj, jako kdyby byl v pelechu. // a teď tradá spát. ráno jdu na kafíčko, odpoledne na živý betlém, a v podvečer pak jedeme k bb-ovu taťkovi na další štědrý den. // čeká mě volno ve znamení filmů a literatury. miluju a těším se. téra

Žádné komentáře :