neděle 14. prosince 2014

dresden weekend.








instagram.com/terkalovescoffee
týden utekl jako voda, dokoupila jsem většinu vánočních dárků, už mi jich zbývá opravdu jen minimum. dnes chci balit. a taky namazat linecké princezny, zámky a kočičky. lol. // včera ráno jsem vyrazila s mum&sis do drážďan. moje poprvé. avizovaný příjezd na místo byl v devět hodin. přišlo mi to absurdní, když jsme ve čtvrt na sedm ráno vyráželi z čska. a jen do prahy to autobusu trvá hodinku a půl. v praze přistoupila naše paní průvodkyně. asi hrozně příjemná žena, která ale neměla absolutně žádný um, jak hovořit k lidem a do mikrofonu. nepříjemné hezitační zvuky převládaly. a povětšinou jich bylo ve větě více než slov. úplně jsem se chumlala do šály, abych co nejméně slyšela, protože to bylo šíleně nepříjemné a nešlo se soustředit na nic jiného než na formu. i proto jsme se rozhodly neúčastnit se společné prohlídky města. ve čtvrt na dvanáct jsme se vylouply z autobusu a vyrazily jsme na krásné trhy v jedné kouzelné uličce. mum&sis si daly svařák, já čekala na příhodnou kávu. obrovská kaňka na celém dni byla ta deštivá. vesměs stále pršelo. prošly jsme starou část města. našly jsme pak primark a čekaly jsme v příšerné frontě na kávu z mcdo, kde byl zcela zoufalý mladý asiat, kterému nebyl dán do vínku fofr, ve finále jsem se už trošku rozšilovala, a on to v angličtině nepobral. leč cappucino bylo dobré. a pak už primark. tříposchoďový mega obchod, který miluju. naštěstí jsem měla představu, co si chci odnést, takže jsem v tom bludišti kobylek lidí bloudila a kličkovala jen trošku. koupila jsem si červený károvaný šál, který nedávno sdílela u sebe na blogu pavlína jágrová. krásná, vlněná, hřejivá a obrovská. možná z ní zkusím něco jako poncho, převázat páskem. černou kabelku. zajímavou pouzdrovou sukni, náramek, sluneční brýle, spodní prádlo, něco pro badboye, něco pro sis, něco pro markét. strávila jsem tam hodinu, což je na primark vskutku málo. ale my příliš mnoho času neměly. // vyrazily jsme pak do neuestadt, čtvrť, která měla připomínat berlínský kreuzberg. a taky svým způsobem připomínala. našly jsme tam líbeznou kavárničku, kde jsme se usadily, pak jsme v jednom dvoře stihly závěr jakéhosi konzertíku. a pak jsme se vydaly zpět, poněvadž byl téměř čas ject domů. a dobře tomu tak. papírová primark taška už měla dost. déšť jí dal zabrat. nestihly jsme návštěvu zwingeru, což mě mrzí hrozně moc. chtěla jsem vidět obrazy mistrů, ale na to člověk zkrátka potřebuje čas, který jsme my neměly. cesta domů dlouhá, čtyřhodinová, měla jsem promočené boty, takže jsem byla ráda, že jsem. // ve středu mi má bývalá kolegyně půjčila knihu odpusť, natašo od sergeie dakova, o pracovníka ruské kgb. hrozně dobře se to čte. zbývá mi posledních třicet stran, a pak se vrátím ke gertě schnirz. // ve čtvrtek jsme měli akci od banky. což bylo hrozně super. udělali jsme si zase zase tombolovou besídku, popovídali, k. mi doporučila od essence fixační pudr. já se trošku bráním essence na obličej, ale nakonec jsem si říkala proč ne, zkusím to. pudr stay matte mi stejně dochází, a musím říct, že tenhle fixační je skvělý!!! // tak dost. téra

Žádné komentáře :