čtvrtek 4. prosince 2014

komu zvoní hrana?

nevím, zda se na sebe mám zlobit, nebo se radovat. ale udělala jsem dnes neuvážený hrrr kup. byla jsem v čska a už od úterka tam obdivuji krásné symetrické jedličky, které jako každoročně na tamním náměstí prodávají. vždy jsem věděla, že jsou poměrně drahé, ale za posledních několik let, co mám svoji domácnost, jsem žádný tak hezký v obýváku neměla. a tak jsem se nejdřív šla ujistit, že jsou tak krásné i z blízka. a byly! cena mě teda docela vyděsila, pak jsem začala pochybovat, zda se mi ta krása vtěsná do auta, kde už mám nákup, poté zda se mi to vůbec vejde do stojánku, ale pánové mě ujistili o tom, že mi to ofrézují, a nakonec i to, že mi to složí do auta. ještě jsem měla možnost úprku v telefonátu s badboyem, kdyby řekl ne, je to drahé, koupíme jinde. ale on řekl, že jestli to stojí za to, ať to koupím. a tak jsem i s jedlí odjížděla domů. stála sedmsetpade. vím, že jedle drahé jsou, tak se to pořád snažím sama sobě omlouvat. a až ji zítra ozdobím, tak snad přestanu lamentovat v duchu nad tím, že jsem za kus přírody v bytě dala nemalý peníz. loni jsem totiž měla borovičku za stopade. zítra si nakoupím háčky a pustím se do zdobení. // pak jsme taky schůzovaly s liškou&markét ohledně cukroví. a teď se už připravuji na šestihodinový spánek a ráno hurá k zubaři. dostanu můstek a budu zase princezna. haha. &&& dostala jsem krásný adventní dárek od jedné mé studentky seniorky. a hrozně mě rozradostnil pohled na překrásný obří betlém v místní knihovně. zasazen do dávných časů našeho města. a pro badboye už mám jeden dárek. uf. téra

Žádné komentáře :