pondělí 1. prosince 2014

Mikuláš ztratil plášť.

třikrát přetočený budík. who cares? ale samotnou mě to pak štve. méně času na namalování očí a kratší výběr na garderobu. ale což. stejně jsem ten čas ztrácela před skříní. řekněme přímo almárou. // tak jsem si včera nainstalovala adventní talíř. věnce se mi líbí, ale sama je doma příliš nechci. takže mum´s-handmade talíř, na něj čtyři krémové svíčky a pár větviček, které jsme přinesli z lesa kolem. zbytek větví jsem narovnala do vázy a připnula na ně blyštivé vločky. hlídá je červený kovový sob s károvanou mašlí. a také jsem otevřela první adventní okénko. badboy kalendář nechtěl. prý je už velký. já to vidím tak do té doby, dokud nebudu mít děti, které mi pak odrostou a řeknou mi, že jsem trapná. na to se těším, až budu mít sama jednou děti, na výrobu adventního kalendáře. všude po internetu se povalují takové zajímavé nápady a tipy. novátorský přístup měla před lety jedna rodinná známá, která dětem na vánoční stromeček vyříznutý z desky dávala krabičky a pytlíčky s překvapeními. dost dobré na osmdesátky a počátek devadesátek, ne? badboy se pořád ptá CO? a mně přitom stačí pár knih a nějaká kosmetika či bižu. včera jsem v obchodě poukazovala na skvělý náramek. ušklíbl se a pravil to je kýč, to chceš nosit? tak pak už nevím. každoroční story. letos páté vánoce spolu. v pátek to byli čtyři roky, co spolu sdílíme domácnost. už třetí. toho času vlastní. // včerejší recept mangovo-pórkové kari omáčky byl skvostný. možná až příliš vegetariánský, což mi teda ani za mák nevadí, ale říkala jsem si, že příště s kuřecími kousky a rýží a budu si pomalu připadat jako za hranicemi. lol. ### od rána zmrzlá. s dětmi dnes mikulášská hodina. a zítra s těmi minimini první vánoční. malý santaclausovský příběh, takové pásmo, které mám vytištěné, vybarvené, sestříhané, nalepené. a oni to baští. // do postele s knihou. na hodinu. toť výsada těch osvč. téra

btw říkám dětem ve školce taky jste zlobili tak jako já a bojíte se čerta? odpověď ne! takže asi já jediná skončím v pekle. loučili se se mnou dost lítostivě.

Žádné komentáře :