neděle 21. prosince 2014

protože...

... protože se tak moc těším; protože je mi tak trošku smutno; protože jsem nejistá; protože často nevím; protože jsem měla jiné cíle; protože protože a protože. // jen takové střípky. // a pochybnosti. // seděla jsem dnes u našich v křesle a přeskakovala z knihy na knihu. a nakonec jsem se nezačetla nikde. // v půlce balení dárků jsem všechno musela zase odnést schovat, poněvadž zašli na kávu ti, které mám v plánu obdarovávat. &&& zítra liška&markét. // a dlouhé volno. // pečení kuby. // zapisování do nového diáře. ty nové začátky mě vždy baví. a taky nějaké to hodnocení. a nové nápady na leden. ten nejsmutnější měsíc v roce. a taky už pomalu na léto. bez práce nejsou koláče. // update: sobota se překulila do neděle. // v poledne se vstává hezky. a taky s pocitem, že začínám lenošit příliš brzy. a tak si jdu vyžehlit vlasy a vyrazit na předvánoční procházku s kávou a možná i bezinkovou limonádou. téra

Žádné komentáře :