úterý 23. prosince 2014

šťastné a veselé!



instagram.com/terkalovescoffee
nedělní besídka s kočkama. dostala jsem i los. stokorunová výhra. bude párty, muhehe. a jinak samozřejmě ty typické věci, které miluju a kterými se obklopuju. jsem ráda, že lidi kolem mě sledují, co mám ráda a trefují se mi do vkusu. // trošku dramatický výlet do prahy, kdy badboy psychicky neunesl standardní pozdní příjezd lišky&davida, ruply mu nervy a odkráčel nejdřív domů. až poté se rozhodl cestovat s námi. cesta nakonec probíhala klidně. v centru oběd s térou, která se k nám měsíc před porodem přidala. poté i wesi. prošli jsme si vánoční město. po drážďanech minulý víkend mi počet lidí všude přišel dost v pohodě. skvělý vege burger v atmosféře na smetanově nábřeží. skvělá kvalita za východočeské ceny. lol. tradičně i starbucks. nové botky samochodky. náušnice a náhrdelník s elementy swarovski. nadšená jsem. ikea, která se docela dala. pár nových přírůstků domů. koupila jsem si "květináč" na štětce a linky, který se objevuju asi tak na všech beauty blozích a mně učaroval. jak jinak. haha. // večer pak u padres. náš bořík se zamiloval do kavalíra. už podruhé daroval své srdce pejskovi stejného pohlaví. orientace je vyřešená. i tak ho miluji, jsem správná matka. lol. &&& 23. prosinec. standardně nejhektičtější den v roce. a taky nejlepší. ještě mi zbývá v adventní kalendáři jedno poslední čokoládka. je to hektické, co se týká cestování. u badboyovy mum na obědě, vyrobila mu koňak. pak cesta s vánočkou k badboyově sis, které včera zemřel pejsek. hrozně smutné. brek. do knihovny pro várku četby na svátky. byť počítám s nějakou tou literaturou pod stromečkem. vana. a příprava občerstvení. už několik let máme s přáteli takovou zvyklost - sejdeme se v podvečer u nás, dáme si zázvorový čaj, kávu, víno a ťukneme si na radostné vánoce. letos to bylo opět strašně fajn. byť mi jeden náš kamarád chyběl. // je až šílené, s kým lidi dokážou žít! // teď tu mám puštěné rádio, wish you were here hrajou. a taky vánoční odtrhovačka od karla gotta. ale dnes to k tomu patří. dobalím dva dárky pro sis. jeden pro ťapťu, se kterou se uvidím hned následující den. zapaspartuju si další reprodukci od klimta nad postel. a půjdu nad knížkou usnout. // zítra česnečka u našich. já pekla kubu, tak ho beru s sebou. pak tradiční procházka. a pak naskládáme dárky do tašky tradá k našim&sis. pak dorazí i tony a budeme hrát hry a dívat se na pohádky. je to pohoda. // přeji krásné Vánoce! téra

Žádné komentáře :