sobota 20. prosince 2014

tomu věř.

sobota. moje životospráva jde do hája. poněvadž první jídlo bylo až v jednu - hranolky a kuřecí maso, které kuchtili anet&zděnda. // badboy měl včera firemní večírek v největším prostoru čska. vyrazili jsme ve čtyřech, anet mi vyžehlila vlasy úplně dohladka a dnes mi je i zkrátila. zvítězil outfit no.1, tedy černá uniforma, haha. byť jsem měla i jiné varianty. ale když jsem udělala v obýváku před všemi zúčastněnými módní přehlídku, odhlasovali no. 1. a jelikož hejtuju silonové ponožky, vyrazila jsem v lodičkách bosky. po dlouhé době hodně super akce. byli jsme tam až do samotného závěru, a pak pokračovali dál tour de bars. a přišli "domů" na ránem řádně upravení. za celou dobu jsem se tam s badboyem viděla asi třikrát. to je to, co nejde lidem na rozum. že někam spolu jdeme, ale věnujeme se tam sobě jen sporadicky. po dvou a půl letech jsem pila. nato, že jsem toho nevypila vskutku málo. jsem ráno necítila žádné následky. celou dobu mi dělal company marťas. badboyův kolega, se kterým jsem se seznámila už v létě a kápli jsme si do noty. spoustu lidí jsem znala a moc si to užila. // dnes měla proběhnout akce s macem, ale jsme jak dvě chodící mrtvolky, takže se půjdeme pouze podívat k sis, jak nazdobila vánoční jedličku, dáme kávu a prospíme neděli. // předsevzetí na příští rok? neodhodlávat se k některým věcem jen pod vlivem alkoholového moku. odjakživa jsem držka. ale občas to nejde. stále se učím být dostatečně asertivní. a tak se do toho vrhnu po hlavě. téra

Žádné komentáře :