sobota 27. prosince 2014

žiju si svoji malou Paříž

doslova. dostali jsme od badboyovy mum k vánocům povlečení s paříží. krásné. žádné kýčové. tak jsme si včera povlékli a mám pocit, že spím v naprosto nejlepší posteli. na jaře jsme si po čtyřech letech pořídili nové matrace, ty předchozí byly molitanové. a ani tak se mi na nich špatně nespalo. ale od té doby, co máme letiště z palet s vysokými matracemi, mám pocit, že jsem do té doby nevěděla, co je super spaní! ### ráno jsem vypravila badboye směr hory. říkal, ať mu dám co nejvíce věcí, protože k chalupě vyjedou, prý po neděli už to přes sníh potáhneme pěšky. tak odjel s kotlem vepřového guláše, který jsme včera společnými silami několik hodin vařili, a taškou plnou garderoby, aby to byl fešák. // po o přijela sestřenice s rodinkou, seděli jsme u nás nad čajem, jejich příští týden pětiletý syn mě zkoušel z vlajek a hlavních měst. díky geochallenge a podobným zeměpisným hrám, a taktéž v zálibě v atlasech a mapách, toho vím asi nadprůměrně, ale bohužel pětiletému capartovi nemůžu konkurovat. nerozpoznala jsem vlajku svatého kryštofa a nedala jsem hlavní město. pak jsem netrefila libérii, její vlajku jsem identifikovala jako tu lybijskou. pročež se tomu to malé dítko zasmálo a řeklo teto, lybie má přeci zelenou! pak jsem si nevzpomněla na hlavní město paraguaye a mohla jsem se jít bodnout. ve finále mi ukázal vlajku jižní koreje a pravil to je ta hodná korea. haha. a pak ho rozplakal fakt, že k nám od prahy přijeli autem, kdežto moji rodičové a psí parta vyráželi na výlet vlakem. to byla rána pro malého brouka, který miluje vlaky. 

po přezkoušení mých vědomostí jsme se vydali do čska k bratrancovi a jeho rodinné krů. tam jsme se vpravili do těch nejlepších amerických vánoc. jeho manželka by si mohla z fleku otevřít parfumerii, nevěděla jsem, co dřív očichávat. na jednom zápěstí mi voněl michael kors, na druhém chance od chanel, pak na mě holky nastříkaly nějaké ty diory, escadu, guess, dkny, benetton a už jsem voněla do všech stran. kors má sakra příjemnou vůni a i chance od chanel mi voněla líbezně. mám ráda silné vůně. nejsem na žádné citrusy a svěží věci. po celou dobu jsem měla v patách staforda, který si mě oblíbil, což v podobě relativně těžkého psa byla těžká kratochvíle. // a pak jsem jela za eliss na bezinkovou limču. přidala se móňa a užily jsme si fajn večer.

a teď mě ve finále rozstřelil jeden mail. chodí ke mně dítko, jehož maminka mi ještě nikdy nezaplatila včas. a když poprosím o platbu, utíká a vrací se až další týden s penězi. ale je vždy první, kdo píše, kdy pošlu nějaký úkol, aby mohli procvičovat. čekala jsem takový mail už čtyřidvacátého, přišlo to až o dva dny déle. nevím, co pro vás znamená info během vánočních prázdnin. navíc nejde o úkol, ale o takový můj miniprojekt, který jim bude sloužit zbytek roku k domácímu procvičování. moje info bylo takové, že ho zašlu během prázdnin, aby s tím od ledna mohli pracovat. už mám naučené, že vždycky nejvíc láteří a dožadují se ti, co neplatí zavčas a mám s nimi nejvíc trablů. ale tak jsem odolná, že jo. proto jsem si vymezila zítřek jakožto home-office-day, kdy budu dávat dokupy všechny moje restíky a všechny přípravy. a plánů mám kupu.

včera jsem viděla film nejvyšší nabídka. musím říct, že vztah, byť defacto fiktivní, mezi osmadvacítkou a třiašedesátiletým mužem mi přišel hodně přes hranu, ale tak proti gustu. že jo. téra

Žádné komentáře :