čtvrtek 15. ledna 2015

bude to nejvíc, bude to nejdál.

tenhle týden bych už měla jenom mlčet, případně vůbec nic nedělat! #úterý přijela jsem do firmy, těším se na espresso. chybí má oblíbená etiopská káva. no co. zkusím jinou. čtyři další druhy na výběr. prozkoumám a sáhnu po jedné kapsli. v ledničce si vyndám mlíčko. připravím hrnek, vhodím kapsli a zmáknu velikost americano. teče mi taková kalná voda. vypnu pressovač, jdu vylít cosi z hrnku. druhé kolo. teče to samé. aha, to je asi takový zajímavý druh kávy, asi slabá, hodně mléčná. najednou můj zrak padne na kapsli kávy, která stojí asi třicet čísel od mého hrnku. nakouknu do pressovače. jo, dala jsem tam kapsli mléka! #fail. 

dnes jsem si uvědomila ráno, že jsem si včera neumyla vlasy, byť byl čas. ale ono to vůbec na mojí hlavě nevypadá tak šíleně. tak to pročešu, přeláknu a jdu. #školka děláme klasickou rozcvičku. a mně při nod your head jde pohazovat vlasy jak na metálovém večírku. a děti jsou nadšení a hrozně to opakují. ještě že to (mě) nikdo další než ti pětiletí nevidí! // a tak si dnes už fakt ty vlasy umyju.

dnes mi přinesl jeden malý druhák obrázek, který nakreslil. simpsonovi převlečení za upíry. a pak ho má bavit dělat si zápis do sešitu. 

dostala jsem do sbírky dalších cupcake. a taky považuji za rekord, že mi už druhý den drží lak na nehtech bez poničení. ale taky dřez přetéká nádobím! ještě to musí vydržet do rána, abych mohla říct, že mi lak vydržel tři dny. a to je prosím rimmel. i opi se může jít bodnout. // a jinak sháním náušnice, takové velmi extravagantní, které mi budou padat až na ramena. viděla jsem je na nějaké fotce na ewě farne. sic jedny takové mám, ale jsou i přes svoji délku hrozně nenápadné. // well, don´t speak! // téra



Žádné komentáře :