pátek 16. ledna 2015

give me a reason!

#pátek tím se to završilo. odjížděla jsem ze školky učit poslední kurz do jedné firmy v jiném městě. zaparkuji před firmou, chci si vytáhnout z kufru auta věci a zjistím, že jsem celou tu tašku nechala ve školce. jdu do firmy, omluvím se a ruším hodinu. damn it! vyzvednu badboye a jedeme domů, cestou si vyzvednu tašku a neprozíravě skočím na lep pracovnici jedné z pojišťoven, a tak se z věci, kterou jsme šli vyřešit, stal málem uzavřený nový obchod. povinná ručení hold táhnou. zatím jsem to nechala otevřené. // vůbec se mi nechtělo nic. ani jít večer s macem do baru. před šestou mi padala hlava. nakonec jsem vzmátořila své unavené tělo, naladila mysl, nahodila rtěnku a šli jsme. a potkali jsme věštce, tak jsme spolu rozebírali celý večer různé zajímavé věci. ### už se mi dál nechtělo, takže odvezu piclého maca domů. ale měl ještě hodinu čas, tak jsme nakonec i s honzou jeli do billiard klubu za badboyem&tonym&sis. už jsem tam nebyla léta, a tak mě velmi mile překvapilo, jak fajnový klub to je, takový emérika štýlek. se říká, ne? a v jedenáct jsem už jela domů. // a zítra jedu s áňou do polska, potřebuje odborného módního poradce na výběr brýlí, tak jo. jsem k tomu naprosto kovaná. haha. téra

Žádné komentáře :