čtvrtek 22. ledna 2015

it´s just the way which is able to use for your daydreams.

přečetla jsem soubor esejů/fejetonů/textů od olgy tokarczukové, polské spisovatelky, která mě tak nadchla, že jdu zítra do knihovny pro něco dalšího z její tvorby. zase se mi znovu potvrdilo, že můj literární vkus je tak různorodý a barevný. a to mě baví. // objevila jsem dnes v prosincovém čísle proměny bydlení stránku, kterou jsem asi v prvotním čtení přeskočila, s názvem inspirace ze sítě. jsou to tipy designérky zuzany bernasovské na kvalitní blogy týkající se hlavně inspirativních blogů a webů, které jsou nějak spřízněny s home designem či nějakou podobnou uměleckou inspirací. takže jsem se samozřejmě na několika z nich na dost dlouhý čas zasekla. ale díky partě lidí kolem šéfredaktorky proměn (dříve šéfredaktorky marianne bydlení) pavlíny blahotové jsem objevila už takových skvělých věcí, utříbila si styl a nadchla se pro spoustu věcí, které by mě za jiných okolností nepřišly na mysl. ### zítra má moje mamuš narozeniny. v sobotu jdeme celá famílie na obědo-večeři. a v sobotu mi dorazí tablet. ty jo, kdykoliv to slovo vyslovím, mám chuť dělat pohyby, jako týpci v reklamě - ta-ble-ty. a taky budu mít nový telefon. takový dočasný do léta. pak už budu mít opravdu nový. lol. jestli mi rozumíte. // zázvorový čaj s citronem a medem. #dontfeelgood // téra

Žádné komentáře :