středa 21. ledna 2015

jak to máte vy?

protože mi došel vinný šampon od manufaktury a tahle přírodní věc se mi osvědčila, přišel čas na něco nového přírodního. rozhodila jsem sítě (čti poptala se na fb) a přišlo mi neskutečných tipů. nejraději bych zkusila mytí vlasů pomocí sody, ale tady budu muset přemáhat svoji lenost tím největším způsobem. kolikrát si lehnu do vany a až po chvíli si říkám, že si umyju vlasy. a to budu nepřipravená. byť mi teda d. radila, abych vyřadila nějaký hrneček a připravila si to k vaně na několik mytí dopředu. přišla mi řada odkazů, nápadů. a tak rada zkusit no poo metodu. každý den pracuji s lidmi, a tak si úplně nemůžu dovolit nechávat vlasy přejít dobou mastna a pak zase sucha. navíc pro mě největší sexy divou byla vždy martina z dannyrosefashion, její vlasy byly bomba. teď najela na nějakou takovouhle metodu nemytí a zkrátka jde vidět, že se ty vlasy stále regenerují, ale esteticky to není bůhvíjaké. zarazila jsem používání kondicionérů a tužidel, občas ještě použiju trošku laku na vlasy, ale i to bych chtěla odložit. ve třiceti chci mít hezké a kvalitní vlasy. no.

jak jeden student ve skupině dokáže otrávit zbytek hodiny... to už je snad jako nošení dříví do lesa. // a taky ty přemilé dětské kurzy. amy: potřebuju čůrat. nelča: ty neumíš říct, že potřebuješ na záchod? ty musíš říkat slovo čůrat? to je dost trapas! no jo no, jazyk pětiletých. // plány na víkend. jedna skvělá večeře. a jedna narozeninová oslava. // jsem ráda, že si píšu svůj no name blog jako deník. a nemusím si objednávat fejkové paletky naked a vystavovat je jakože hele, je mám. každý vidí, že to není originál, vyjádří svůj nesouhlasný názor pod příspěvek. v tenhle moment bych asi všechny tyhle paletka schovala, používala je v tichosti doma, ale nikdy už nikde nezmínila, že jsem koupila lautr stejnou kopii drahého a profláklého originálu. bych všechny ty, co si kupují vuittonky u vietnamců nebo naprosto jasné fejky od dalších značek, poslala bručet. my už si tady nevážíme fakt ničeho. tuhle mi pítr na fb psal vo co de? jsou to jenom hadry. značka nikoho nezajímá. pokud je na té věci značka a ta věc tu značku původně nemá, pak je to krádež a nejde jen vo ty hadry. anebo v pohodě? pro mě teda ne. když na to nemám, nekupuji si to, ale zároveň ani nepředstírám tímhle způsobem, že na to mám. téra

Žádné komentáře :