pondělí 19. ledna 2015

kam jet?

pohrávám si s myšlenkou v létě na měsíc odcestovat. nikoli na dovolenou, ale za prací. na hlídání dětí v uk jsem už přeci jen věkově mimo a hlavně to není ten výdělek, který si představuju. nejpravděpodobnější mi připadá irsko, kde budu rozhazovat sítě. není to definitivní, ale v rámci toho, že mám neplacené letní prázdniny, se to jeví jako logické. vypadnout na chvíli ze stále stejného prostředí. nechat tu na chvíli badboye, odpočinout si od sebe. rozhodnout se, co dál. jediné mínus je můj psí kamarád. ale nesmím být sentimentální. on to beze mě zvládne. tvořím letáky a plakáty na letní angličtinu. pokud bych naplnila dostatečný počet kurzů, pak bych zůstala tady, pokud ne, léto v zahraničí se mi jeví jako zajímavé.

dnes jsem mluvila s térou. ještě nerodí. ale v neděli má už první termín. říkala, že si myslí, že do konce ledna neporodí. kočičce se ještě nechce ven. // byla první/resp. druhá, kdo mi řekl, jak by určité situace řešil. a pořád neomlouvala. nejsem si jistá, zda se můj život ubírá tam, kam chci. a čas tak letí. nebyla jsem na tolika místech, nezažila tolik věcí. 

včera jsem přečetla na cestách od adolfa borna. pokud nejste žádní velcí čtenáři, milujete cestování a bornovy ilustrace, je to přímo pro vás. kniha je plná grafik, skic, kreseb, zápisků a historek z cest. moc se mi líbí, jakým způsobem je stavěn text. je to zkrátka zábavné! // film, který jsem si včera večer pustila, se jmenuje romantici. krásná hudba. milí herci. děj mě příliš nezaujal. a myslím, že o ten šlo hlavně. haha. ale v podstatě vystihl některé mé pocity, že děláme to, co musíme, nikoli to, co skutečně chceme. téra

2 komentáře :

p. řekl(a)...

http://www.hedvabnastezka.cz/aktuality/18583-nabidka-help-campu-pro-rok-2015-gruzie-ladakh-tanzanie-a-dalsi-zajimava-mista/

téra řekl(a)...

moc se mi to líbí! jenže já mám celé neplacené volno a potřebuju vyrazit do ciziny, abych si něco vydělala! celý rok skládám stranou peníze, abych mohla v pohodě dva měsíce žít, a já bych si spíš ty peníze chtěla šetřit na jiné věci nebo jen tak užít, a v létě si normálně vydělat. takže budu muset cílit na Evropu a nějakou práci v baru/restauraci nebo úklid.