středa 28. ledna 2015

la putyka


tak na tomhle jsem včera byla, a bylo to naprosto dokonalé! cirk la putyka a hra la putyka. skvělá hudba, akrobatická a taneční vystoupení, dějová linka, vtip, boží humor. když to po hodině a půl končilo, měla jsem pocit, že to trvalo jen mžik a že určitě musí být teprve přestávka. žádná taková pauza se však nekonala a byl skutečně konec. vím, že jsem představení la putyky určitě neviděla naposledy a že chci vidět i další jejich kusy a kousky. // teď tu na youtube sjíždím trailery k jednotlivým představením. 

na mužích se mi nejvíc líbí boty! // a já si nejraději češu uzel za uchem na způsob boženy němcové. ne nadarmo ji obdivuji. // v pondělí již hromnice. o hodinu více. // skvělá zpráva. v jedné firmě učím sedm kurzů týdně. poběží i přes léto. další firma je letní stálice. a do čtrnácti dnů pošlu do oběhu plakáty a letáky na léto pro děti i dospělé. takže si myslím, že to bude milé a pilné léto proložené chalupařením. běháním bosky v trávě. snídaněmi v pergole. večerním grilováním. topením v krbu. čtením. a mejdánkováním. a možná se taky někam podívám. ale to je všechno hrozně daleko. a přeci tak blízko. a vlastně ve hvězdách. téra

Žádné komentáře :