úterý 27. ledna 2015

oh, happy day.

tak jsem si včera postěžovala a dnes je zase dobře. až na ten kašlíček a rýmičku, že jo. &&& nedávno jsem poslala k šípku spací trička a když jsem přebírala věci na štenglu, narazila jsem na károvanou ombré košili, kterou jsem nikdy na sobě neměla, a pasovala ji na spací oděv. a když je zrovna v prádle, nemám klidného spánku. až včera. spala jsem jako bábetko. ráno mě vzbudil až příchod badboye z noční, který mi ometl auto od sněhu. jela jsem do firmy, kde mi mac udělal ranní kávu, není nad báječné přátele. lol. dva super kurzy. pak přejezd jen o kousek vedle. další ňuňu káva. sváča. jedna hodina. mám mít další tři. všechny odpadají. zrušeny pozdě. tudíž zaplaceno, ale volno. a tak se balím a jedu domů. trošku neekonomické, ale co čtyři celé hodiny dělat v malém městě? a tak si chystám všechno na zítřek, a za hodinku jedu zpátky. a večer vypukne ten pravý cirkus. jdu proměnit svůj vánoční dárek - vstupenku - za představení. la putyka. tak blízko. tak moc vepředu. 

další skvělá zpráva! část praha 1 definitivně pronajala vilu jana wericha nadaci jana a medy mládkových. paní meda musí mít obrovskou radost. a já se raduji s ní. až bude vila zrekonstruována, těším se, až tam taktéž zavítám! // tomáš berdych porazil na australian open rafu nadala. poprvé od roku 2006. a dokonce mu dal v jednom setu kanára. badboy byl ráno můj reportér. // konec úterního hlášení. téra

Žádné komentáře :