neděle 11. ledna 2015

střípky víkendu.



instagram.com/terkalovescoffee
ani mi extra nevadí, že je víkend pryč. mám pocit, že toho volna přes svátky bylo letos tolik, že jsem odpočatá zase na pár týdnů/měsíců. uvidíme. // dnes jsem vstala s velkými plány. plány ohledně domácnosti. a tak jsem odzdobila vánoční stromeček. bylo to vskutku rychlé. jedle, která se tvářila celou dobu přívětivě a opadlo z ní jen pár jehliček, se najednou rozčílila, že ji chceme z bytu odnést k popelnici, a když ji badboy pronášel bytem, aby ji z balkonu vyhodil na dvůr, opadala asi tak úplně celá. takže jsem si jela k naši vypůjčit vysavač, on mezitím zametal. zase mi náš obývák připomíná malý taneční sál. tohle je můj taneční prostor a tohle je zase tvůj taneční prostor. pověsila jsem prádlo a přerovnala a vydrhla kuchyň. napustila si vanu s levandulovým olejem, levandulově omyla vlasy, nasadila si neonově růžovou čepici a šla s liškou a boříkem na prochajdu. skončily jsme v oblíbené restauraci na kávě a bezinkové limonádě. spoustu si toho řekly. bylo to hrozně fajn. domluvily jsme si společné úterní divadlo a další kávu, a po dvou hodinách se zvedly na cestu domů. mezitím napadla slušná kupa sněhu, vločky padaly i dál a byla to prostě ideální nedělní podvečerní procházka zpět. // teď tu hledám nápady a inspiraci ve své inspirační složce. už léta si stahuju různé outfity z blogů a interiérové zajímavosti povětšinou ze zahraničí, napadlo mě, že mám velké a široké parapety, tzn. klidně bych je mohla využít jinak než jen tím, že mám na něm v obýváku lucernu a soba, ale vypadají dobře i s knihami či kupičkami časopisů. tak já jdu vymýšlet co a jak. téra

Žádné komentáře :