pátek 2. ledna 2015

to chceš.

projíždím módní peklo. tentokráte ne proto, abych se pobavila hrůzou z ulice, ale protože mám ráda adiny články a ještě víc následné komentáře slečen a dam. čímžto musím důrazně podotknout, že nejde o slaboduché a zaostalé komentáře, jako se vyskytují pod články na seznamu či novinkách, tohle jsou milé, místy velmi fundované komentáře, nápady a kritiky. vedle mě se povalují oba psíci, kteří budou muset za chvíli vyrazit na pořádnou prochajdu. bohužel ne sami, a tak do toho marastu vyjdeme i my s badboyem. taje to tu všechno, teď dokonce prší. a lidi po silvestru doplňují zásoby jídla, proto jsme dnes v supermarketu stáli nekonečnou frontu. // tak jako mě cca dva roky zpátky bavilo 5 důvodů, proč tě nenávidím, byť je to tak trošku zlomyslné, baví mě teď ask.fm jednoho anonyma, ačkoli už vím, kdo to je, který sleduje módní blogerky a vyjadřuje se k nim. nejvíc na paškál si všichni berou báru z voguehaus. občas k ní na blog zajdu, byť je to úplně jiná věková kategorie, než ta, do které spadám já. ale tyhle fashion blogy sleduji. měla vždy takové množství designerkých kabelek, až jsem si říkala, že není možné, aby si na tohle osmnáctiletá holka naspořila. nebyla mi nesympatická až do momentu, kdy se začala kolem sebe ohánět faktem, že každý si může ne le boye od chanelu v pohodě vydělat, že to přece nic není. trošku mě to zaskočilo. tyhle rodičovské rady totiž předávala stejně starým dívkám, jako je ona sama. pro ty, co nevědí, tahle kabelka se pohybuje v cenové relaci mezi osmdesáti a devadesáti tisíci, takže žádné žebradlo z háemka. brala jsem to jako výsměch jejím obdivovatelkám. jak nepopulární je, vylezlo právě z tohoto anonymního ask.fm, kde se zpochybňuje pravost jejích kabelek a vůbec jejího chování. pravost bych zase příliš nezpochybňovala, jelikož holka, která pochází z bohaté rodiny, asi fejky příliš nosit nebude. ale nepřipadá mi normální tvrdit, že si z brigád na to holky můžou vydělat. 

a tady mě napadá další věc. fejky vs. inspired věci? jaký je rozdíl proboha? cca dva měsíce zpět sdílela mia z kissbooku na fb fotku kabelky z answear.cz, nedalo mi to a napsala jsem pod to, že je to normálně okopírovaná rocco od wanga. můj koment byl okamžitě smazán. někdo si kupuje fejky zcela nevědomky, protože se o módu nezajímá a je mu dost jedno, co je ten šátek/kabelka zač a jaký má původ, a zda je to něčí kopie nebo nikoli. ale nerozumím tomu, že si někdo zcela vědomě koupí u vietnamců kaelku "lv" a prezentuje to tak, že nosí vuittona. o fejcích by se asi dalo psát věky a je to jako nošení dříví do lesa, jen mě to tak napadlo na základě dnešního čtení. téra

2 komentáře :

Alice řekl(a)...

hele pošli mi odkaz na ten ask ať se taky pobavim :D

téra řekl(a)...

http://ask.fm/anonymous6491947#_=_ fakt je to občas sranda :)