pátek 9. ledna 2015

to mě teď moc baví!

to mě teď moc baví!
polyvore.com

veselé svetříky, kostkovaná šála, kotníkové boty, červené rty a výrazné náušnice. pouzdrové sukně šaty a černé kabelky tu sdílím často, takže jsem je teď schválně! opomněla. téra

update: objednala jsem si z make up revolution krásnou malinovou rtěnku. rovnou jsem tam přiobjednala i něco pro lišku k narozeninám. jsem zvědavá na kvalitu, protože ty rtěnky mají skutečně za pár korun. dostala jsem k vánocům z tama paletku očních stínů a moc mě to baví. moc s očními stíny nedivočím, jedu si hnědé tóny defacto. už můj největší výstřelek byla paletka od sleeku s naprosto jinými barvami, než na které jsem zvyklá. ale paletka sleek ACID mi připadá naprosto božská. jen nevím, jak bych naložila s trávově zeleným očním stínem a dalšími výraznými barvami. připadá mi to všechno tak přirozené a tak skvělé na lou z getthelouk, ale na mně? pravdou je, že když jsem si před pěti lety poprvé zkusila namalovat horní oční linku, málem jsem lehla v koupelně smíchy, jak moc legrační mi to připadalo. dnes bych bez linky na horním víčku nevylezla z domu. s rudou rtěnkou jsem si připadala jak hodně lehká děva. teď se v ní cítím dobře, takže... stejně ta acid je hezká na pohled, ale vím, že do ní nepůjdu. // koupili jsme si los a vyhráli pade. nevím, zda je rouhání napsat, že to je jako nic. ale je! brek.


2 komentáře :

Klaudi řekl(a)...

Ten rúž je dokonalý ♥

téra řekl(a)...

touhle rudorudou se nikdy nic nezkazí :)