středa 14. ledna 2015

útěk.

www.pinkhead.eu
tuhle krasomilu jsem objevila díky módnímu peklu. jediná nepekelná je tam rubrika inspirace, a tam ji jedna slečna držela v ruce. tak třeba příští měsíc. pořád si totiž myslím, že jde o věc, kterou unosím opravdu jen zřídkakdy, a tak si nejsem jistá, jestli psaníčko za dvacet dolarů až tak potřebuji. ale nemůžu se na ni vynadívat!

taky jsem dnes šla obhlédnout všechny své mailové boxy, zda jsem nebyla vždy ta pátá, co za stopade získá dm box v hodnotě sedmsetpade. tak ne. ale měla jsem tam zapomenutý mail od péti z justbeyourself, že jsem u ní vyhrála giveaway. asi tak podruhé v životě jsem někde na blogu něco vyhrála. moc mě to těší a mám radost!

viděla jsem se dnes po práci s víťou&káťou a super to bylo. jsou takový roztomilý pár, už vymýšlejí filmový kostým na červencovou párty. haha. // dva super dětské kurzy. a sedm firemních. občas si vymyslím náplň hodiny a mám pocit, že to bude absolutní pecka, a ona není! na druhou stranu, všude jinde to fungovalo. tak jsem včera ty papíry všechny rozstříhala, poslepila dohromady trošku jinak a říkala jsem si, že je to vono. záleží na tom, jakou mají kluci náladu. tak teď budu tvořit něco funkčního pro seniory, ti si to užívají vždycky. lol. 

nějak se mi dnes nic nechce. troška toho splínu. radost mi dělá ten nejlepší z nejlepších. mám pocit, že můj pes je ten nejchápavější tvor na světě. teď se mi tu válí po klávesnici, jakmile naznačím levou rukou pohyb, okamžitě mi ji zalehne. 

občas bych si tak chtěla popovídat. s ním. ale mám pocit, že to nejde. téra

Žádné komentáře :