čtvrtek 12. února 2015

jak hrát dobré divadlo.

začala jsem zase chodit na lymfo, takže jsem dnes úplně vyšťavená. hrozně mi to dává zabrat, hlavně v počátku. prý je to slušná zátěž pro organismus. což můžu teda potvrdit. i když si pamatuji na svoji první léčbu před osmi lety. předepsali mi asi dvacet sérií - ruční i přístrojovou masáž, do toho bandáže, a já úplně padala na hubu. už jsem si na to za ta léta asi docela zvykla a je to mnohem lepší. // v neděli jsem ztratila náušnici od swarovského a byla jsem z toho hodně špatná. ale protože mě se náušnice drží jako magnet, tak jsem ji dnes objevila v ložnici pod štenglem s oblečením. ufffff. // v pondělí jsme se učili s dětmi slovíčko octopus. po konci lekce jsem je vedla dolů, kde na ně čekali rodiče. pohádali se o to, kdo se mnou půjde za ruku. a pak se mě emma zeptala, proč nemůžu být jako octopus  a mít osm chapadel. začaly kolem mě všichni obíhat a vymýšlet, odkud by mi chapadla rostla. &&& zmrzlinové hodiny s dětmi. &&& nová rudá rtěnka. za pakatel. a konečně mám legendární kokosové tělové máslo z lídlu od značky cien. a fakt je boží. // dnes divadelní představení pan halpern a pan johnson v podání divadla ungelt a dvou skvělých herců - petra kostky a františka němce. garde mi dělal david, páč moc těch kulturních přátel nemám. že jo. divadelní představení, navzdory tomu, že šlo defacto o konverzačku, bylo skvělé! nebylo instantně natahované, mělo to spád, bylo to vtipné a milé. // dočetla jsem francois saganovou ztracený profil. šlo o mé první čtenářské setkání s touto autorkou, která byla i milenkou/přítelkyní j-p satrea. dnes jsem v dětském oddělení knihovny sáhla po správné pětce, asi jediném dílu, který jsem ve svém dětství nečetla. a těším se na něj, protože k dětské literatuře se vracím neskutečně ráda. // tak jo. zítra pátek. kulečníku čas. a zkrátka je to fajn. téra

Žádné komentáře :