pondělí 23. února 2015

kdo s koho.

neklidný spánek. před spaním jsem se tedy ryze neintelektuálsky řehnila u filmu přizdisráči. a předtím by se ve mně nedořezal při filmu plivu na váš hrob. šlo o remake z roku 1978, který byl po natočení několik let v mnoha zemích zakázán vysílat. mladá spisovatelka přijede na venkov na chatu psát, místním však nejdou naplaveninky pod nos, a tak se banda mužů rozhodne mladou ženu vyděsit. několikrát ji znásilní. mezi nimi je i místní šerif. jennifer pak vezme situaci do svých rukou a rozhodne se k pomstě. a jestli akt znásilnění byl ve filmu opravdu brutální, tak pomsta je asi ještě víc než oko za oko, zub za zub. ale člověk to těm bastardům přeje. takhle syrový a surový film jsem doposud neviděla. // ráno se mi ani po téměř deseti hodinách spánku vstávat nechtělo. ale nedá se svítit. ven se psím kámošem, snídaně pro badboye a jede se učit. a pak sociálka a banka. potřebuji podklady pro daňové přiznání. vyzvednu si, co potřebuji, přijdu domů a zděšení. platím si sociální dost zavčasu, a stejně dle listu dlužím. volám tam. přeúčtovávají všechno. no jo, máte pravdu. posíláme nový přehled. ufffffffff. // nejraději bych si vzala odpoledne volno, dala si horkou vanu, četla si a povalovala se. ale nejde to. takže za chvíli hurá za kuřátky do školky. téra

1 komentář :

p. řekl(a)...

nejdrsnejsi film, co jsem videla a bylo mi z toho ouzko byl Eden Lake