čtvrtek 19. února 2015

slunce mi to dneska slíbilo.

nevládnu. včera jsem vezla ve čtyři ráno badboye na pohotovost. natržený sval. chodí o berlích. byť tedy slovo chodit je velmi silný výraz v jeho případě. je téměř nehybný. alespoň vím, co mě čeká za čtyřicet let. // přijeli jsme z pohotovosti po půl páté, měla jsem ve třičtvrtě na šest vstávat. věděla jsem, že zavřu-li klapky, budu jak mátoha. a tak jsme si povídali. stejně jsem jako mátoha byla. a v podvečer jsem ještě vyrazila s bodlinkou&minivojťáskem na nejlepší cappucino a zázvorovou limonádu, hezky jsme si s marťulí popovídaly. a tak to má být. některá přátelství jsou dlouhověká. to mě na nich fascinuje a baví. // dnes to byl hrozně rozcouraný den, během něhož jsem byla doma cca čtyřicet minut. a pak jsem dorazila po osmé s vysavačem, migrénou a novou rtěnkou. tmavě růžová. ve slevě. mohla jsem ji tam nechat? a to fakt ale toužím po nějaké od mac, narsu, chanelu či dioru. ale zatím! // taky jsem si dnes koupila parádní chelsea botky. perka, jak se jim česky říká. nosím tenhle typ bot s oblibou již několik let a jsou nesmírně pohodlné, variabilní a vypadají zkrátka fešně. &&& uklízím. páč zítra čekám veleváženou návštěvu z prahy na víkend. a moc se těším. čeká nás príma program - spousta kávování. takového toho kavárenského povalečství. babiččino údolí. spousta dobrého jídla. #mocsetěším. &&& dočetla jsem dnes kdo miluje jinak od karin fossumové. chybělo mi tam to napětí předchozích dvou knih. i ten závěr byl takový překvapivý-nepřekvapivý. každopádně, bude-li nějaká její další věc přeložena do češtiny, ráda si ji přečtu. a dnes začínám chceš-li rozesmát pánaboha od michaela třeštíka. znáte? četli jste? dojmy pojmy? ale abych se dnes necítila tak intelektuálsky na výši, začnu pro jistotu bleskem pro ženy. // asi se už nechci ničím dalším chlubit. takže odložím svůj svatý ntb. půjdeme si s boříkem a jeho nerozlučnou kámoškou - plyšovou kozou lehnout. zítra je taky den. a jaký! téra

Žádné komentáře :