sobota 28. března 2015

radosti a paradoxy.

jediná nepříjemnost nadcházejících dní je o hodinu méně spánku, než si zvyknu, bude to pár dní trvat. ale jinak se na jaro obecně hrozně těším. asi troška chalupaření, psí smečka, brno, tetování, praha. // včera jsme skončili v billiardu, hráli fotbálek, mé gólmanské schopnosti byly málem magické, přesto tak úplně nestačily. mac měl zkrátka formu. postel. spánek. cesta na chalupu. zima a guláš. jaroslav foglar. dobrodružnou literaturu jsem svého času zbožňovala. a foglar a artur ransome vládli. a tak boj o první místo právě začíná. taky mě čeká vytřídit šatník. minulý víkend jsem dala čuču čtyři svetříky a cardigany, dnes budu třídit pro mamčin votočvohoz. mají takovou akci. a jsem ráda, že ulevím svému šatníku, který se snažím zcela zminimalizovat a nevlastnit věci, které nenosím. jak neholčičí. &&& zítra se půjdu podívat na americký konvoj. jsem zvědavá, kolik komunistů a anarchistů si lehne na silnici. &&& mám novou, naprosto jednoduchou červenou stojací retro lampu. po babičce. vím, že by byla ráda, že ji mám! téra

Žádné komentáře :