neděle 1. března 2015

time to start.

včera to byl přesně rok, co bydlím ve vlastním bytě. a dnes, první jarní den, jak říkám 1. březnu, je to přesně rok, co jsme si jeli do ikei pro kuchyň, komodu a další roztomilosti a potřebnosti. letí to! pamatuju si, jak jsme spávali v obýváku na rozloženém gauči, vše se dávalo dohromady a já si přinesla malý narcis v květináčku. a pak jsem uprostřed toho všeho bince sbalila svůj kufr a vyrazila do berlína na pár dní. to byl loňský březen. // dnes jsem roční výročí oslavila sama pro sebe skvělou snídaní - pomerančovo/banánový sugarfree shake, vajíčko na slanině a cibulce s pažitkou. mňam. // navíc jsem tenhle víkend čtenářsky velmi produktivní. včera večer/dnes ráno jsem přečetla knihu láska za ostnatým drátem. hledala jsem nějaké info o franzi wunschovi na internetu, ale to málo je pouze v němčině, a tou já nevládnu. resp. hrozně chabě, takže mám jen takové kusé informace. každopádně jeho láska k heleně citrónové zachránila ji i její sestru róžinku od zcela jisté smrti. helena v jeho prospěch svědčila u soudu v roce 1972, a franz, který zcela jistě měl na bedrech spoustu jiných hříchů, byl osvobozen. knihu napsala chorvatská novinářka hana radulićová žijící v zadaru, jejíž je to spisovatelská prvotina. dle mého názoru velmi povedená. hodně čtivá, vystihující hrůzy koncentračního tábora, ale čtenář cítí jistou naději. // dnes mě čeká zbytek účetnictví, výroba anglického riskuj pro děti, a kniha novináře zdeňka šámala objektiv z ruska. docela dost věcí na krátký den. kór když už je po desáté. čas začít. téra

Žádné komentáře :