pátek 24. dubna 2015

don´t care about your name

včera večer jsem se neplánovaně ocitla v divadle na představení heslo morálka v podání divadla palace a hlavně pak v podání skvělého miroslava etzlera. pro někoho to mohlo některými až vulgarismy nebýt příjemné, což se dozvím dnes od svých seniorek, jsem zvědavá, co ony na to. ale jestliže diderot takový náruživý milovník žen skutečně byl, těžko něco vyčítat etzlerovu slovníku. každopádně já jsem si to užila a nasmála jsem se. v úterý jdu do kina na záznam výstavy z muzea van gogha v amsterdamu - světové malířství vincent van gogh, viděly jsme to v ukázkách před přenosem z broadwaye. tak se těším! všechno je teď takové príma, když je to jaro. pořád dostatek kultury a hezkých věcí. žádný velký stres. jen prostě potřebuju to moře! téra

Žádné komentáře :