pátek 3. dubna 2015

jak ocucávat kousek citronu.

prima týden po pracovní stránce to byl. velikonoční prázdniny, takže jsem včera měla velmi osekaný rozvrh a ve dvě jsem skončila. nepoštěstilo se mi to hodně dlouho. a místo toho, abych si zalezla do horké vany a pak rovnou do postele s knížkou, vyrazila jsem na lov dárku pro markét. a koupila skvostnou kabelku v lososové barvě. její styl. tak snad potěší. sobě jsem koupila korálový lak na nehty v akci, dnes bude mít premiéru, další balení fixačního transparentního pudru od essence, na který jsem dostala tip před vánoci a od té doby ho denně používám, nelesknu se a ani mi to nesežralo obličej. a koupila jsem si tmavě fialový oční mono stín. ve výprodeji od essence. milá změna. pro kouřovky jako dělané. a protože mě baví stále boho styl, aztécké vzory a letos i květiny, neodolala jsem tríču s květinovým vzorem. nic kýčového. naopak velmi milé. // pak jsem si ale do té vany i postele s knížkou zalezla a přečetla emila z lönnebergy od astrid lindgrenové. a pustila se do další dětské knžky dvojčata pat a isabela od enid blytonové. už jsem to sice četla nespočetněkrát, ale tyhle příběhy z internátní školy st. clare miluju. těžko věřit, že žena, která se vlastním dcerám příliš nevěnovala a neměla dobrou povahu, psala tak báječné věci pro děti. půjčila jsem si i dvě knížky od petry soukupové, abych věděla, zda si její knihu pod sněhem pak koupit nebo raději sáhnout po nové knize haruki murakamiho do mé knihovničky. 

zítra jedu na výlet do klodzka s mými rodiči, badboy totiž jede s klukama na fotbal na spartu. a v neděli jdu na výstavu šperků do zámeckého sklepení. a za chvíli na dámskou narozeninovou jízdu. a pokud milujete neotřelý, nápaditý a osobitý styl bydlení, mazejte do trafiky pro časopis nové proměny bydlení, kde je interiér bytu architektky dagmar štěpánové a budete mít chuť se k ní nastěhovat. tak jako já! téra

Žádné komentáře :