sobota 4. dubna 2015

my. a ti druzí.



instagram.com/terkalovescoffee
fotky jsou z klodzka. polského města kousek od českých hranic, kam jsme si dnes vyrazili na výlet s našima. a bylo to děsně fajn. musím přiznat, že jsem byla rozčarovaná z polského pohraničí, architektury a kýčovitosti. na první pohled všechno takové nevábné, zaneřáděné, rozbordelařené. klodzko má historické centrum, kam jsme si vyšlápli a místy byla překrásná architektura dob dávných a vedle toho neudržované domy, v lepším případě činžáky, v horším pak jakési paneláky. a poláci jsou buď naprostí stylaři anebo veksláci. nic moc mezi tím. za gotickým mostem jsme objevili útulnou kavárničku, kde měli šmakózní cappucino. a pak cesta do vambeřic. polské miniměstečko/víska, kde je obrovský kostel. zapálili jsme svíčku, vyšplhali se křížovou cestou až na kopec a pak se už vydali na cestu zpět do česka. ještě jsem u našich poobědvala, dala si kávu, popovídali jsme a tradá domů. do vany si číst příběh dvojčat od enid blytonové. a teď jsem si přerovnala knihovnu a nikam se mi nechce, takže čaj, kniha, postel, pohoda, klídek. // včerejší akce byla super. dort. spousta překvápek pro markét, narsí mejkap, swatche rtěnek, každej každou, haha. zkrátka babinec. vydařený. ve dvě jsem byla v posteli. ty dva dny, které jsou ještě přede mnou, jsou super. a pak zkrácený týden. to chceš. téra

Žádné komentáře :