pondělí 20. dubna 2015

of mice and men


zapomněla jsem si poznamenat dokonalé divadelní představení, které jsem měla možnost shlédnout v místním kině. james franco a chris o´dowds v hlavních rolích steinbeckova dílka o myších a lidech. nečetla jsem a neviděla jsem. tohle představení z broadwaye pro mě bylo seznámením. a byla jsem unešená! kulisy? nepoznaĺi byste, že se nacházíte v divadle, spíše máte pocit, že sledujete film. jazyk té doby byl neskutečně zajímavý, alespoň tedy pro mě co by lektorku angličtiny. a ty herecké výkony! těžko popisovat. těžko popisovat i zurčící potůček na jevišti. a emoce, které představení vyvolávalo. odstrčení černocha. síla a zároveň slabost mysli u lennieho. v kině nás bylo cca dvanáct. to mě mrzí. že na přiblblé babovřesky a podobné sračky jsou plná kina na kvalitní produkci přijde pár hlav. #ublinknoutsi. téra

Žádné komentáře :