pátek 17. dubna 2015

proč ne?

když si prohlížím fotky na instagramu, říkám si, jaké je v praze/brně a jinde krásné jaro. tady u nás to teprve všechno začíná. tenhle začátek jara je stejně nejbáječnější. včera jsem byla na návštěvě u markét a seděly jsme od osmi do jedné do noci na balkoně. sice nabalené a zabalené a s kávou, ale bylo to příjemné. &&& dočetla jsem knížku petry soukupové zmizet, četlo se to samo, a hned jsem začala další její knihu. navíc jsem si včera přinesla z knihovny zase pěknou kupičku a raduji se z toho, kolik mám na dnešek i zítřek čtiva. // před chvílí jsem si přinesla parfém do kabelky a set na obočí od avonu. a jsem nadšená černým elegantním balením. to, že je to v krabičkách. kosmetickou stopku jsem si dala fakt na dobrý měsíc. v časopise instyle jsou kupony na shopping fever, která probíhá tento víkend. no a já jedu v neděli do brna. máme s liškou v plánu olympii. a tam je sephora i douglas. mdloby na mě. sic říkám, že věci, které sháním, v akci stejně zase jednou budou, ale vzhledem k vzdálenosti, kterou to mám do nejbližšího douglasu či sephory, možná nebude takový hřích to porušit. // raduji se z festival open house, který proběhne o květnovém víkendu, který budu zrovna v praze, musím prostudovat, co navštívit. a taky se s čuču těšíme na náplavku a prostě pohodu. // no nic, jdu si vyžehlit límeček na denimové košili, která je teď docela klíčovým kouskem mého šatníku. a těším se, až mi k ní dorazí kabelka s třásněmi, kterou jsem si po několikatýdenním očumování objednala. někdy je potřeba si dělat ty radosti. že jo. téra

Žádné komentáře :