neděle 26. dubna 2015

teeth. hello.

pochvalovala jsem si, jak je to teď se zuby všechno v pořádku. dnes večeřím řepovou polévku a zadní můstek mi v ní zůstal. takže doufám, že mi zubař zítra řekne, ať hned přijedu a zase mi ho tam nasadí. komplikace, no. jsem z toho taková nesvá. // víkend byl prima. počasí bylo krásné. až dnes se zkazilo. ale komu vadí troška jarního deště? takže jsme včera grilovali, hráli evropu a aktivity, a dnes dlouho spali. přečetla jsem moji dětskou oblíbenou knihu heidi děvčátko z hor od johanny spyriové. vždycky si u toho popláču, když se heidi stýská ve frankfurtu po dědečkovi a horách. musí to být taková malá rozumbrada. &&& a dnes jsem konečně viděla film argo. hrozně jsem tlačila letadlo společnosti swiss air, aby se už odlepilo od ranveje a vzlétlo a všechno dobře dopadlo. a také že ano. určitě stojí za shlédnutí. mám tyhle filmy s politickým nábojem ráda. kór když je to protnuté islámským světem. // jdu spát, abych hned ráno burcovala zubaře. a mohly to být přitom dva tak klidné dny vzhledem k tomu, že mi odpadla nějaká výuka. tak si udělám výlet do hk, no. téra

Žádné komentáře :