středa 29. dubna 2015

vyhrávám. tedy jsem.

abych se trapně nevopakovala, že jo. tak jdu zítra konečně na lov makeup revolution. kolikrát název téhle značky zazněl v posledních postech? a taky musím domluvit s poštou, abych si balíček od lindy mohla vyzvednout přímo na pobočce. spíš počítám s tím, že zase udělají nějaký úhybný manévr a budu čekat do pondělka. ale já se jen tak nedám. dnes mi přišla mini kabelka s třásněmi z ebaye. na těch fotkách to vždy vypadá tak epesně. realita není tak epesní. ale přeci jen to vypadá lépe, než jsem čekala. ba přímo dobře. // poslední dva týdny byly príma. kromě kosmetického balíčku, který obsahuje i kiehl´s, na který se nesmírně těším, jsem na fb stránce více barev vyhrála i plakát od holek z číča v kleci. už mám od nich doma princeznu. a teď očekávám další motivační heslo není čas ztrácet čas. bude se u mě vyjímat opět skvěle. jak jinak. // zítra čarodějnice. mám tenhle malý sváteční rej opravdu ráda. ale strávím ho zcela komorně s mými milými na chalupě. čeká nás grilování a v případě deště skvotování v pergole, případně v chalupě u kamen. a kromě spousty zeleniny a nějakého toho masíčka, se chystám grilovat marinované tofu. sojový produkt, který mi nikdy nechutnal, byť jsem to zkoušela všemožnými způsoby. ale člověk míní, chutě se mění. nejdřív jsem si díky pétě zamilovala tofu omeletu, pak si začala tofu strouhat na těstoviny či kuskus, a z toho marinovaného chystám udělat burger, protože prostě je skvělé. minulý týden jsem testovala i to s řasou, bylo skvělé. nejvíce používám standardně obyč bílé či uzené, občas s bazalkou, teď vede to marinované. // tak jo, jdu vystavovat faktury, hopsnout do vany a sbalit se na prodloužený víkend. téra

update včera jsem byla v kině. během dvou týdnů podruhé. avšak ne na klasickém filmu. ale na výstavě vincent van gogha, která byla protkaná jeho uměleckým životem, útržky dopisů bratru theovi, poznámkami kurátorů a dalších lidí, kteří se o van gogha zajímají. krásné a výživné. a kino nebylo vůbec prázdné. to potěší.

2 komentáře :

Plním si svůj sen řekl(a)...

Kočando, ani nevíš jak moc jsem ráda, že jsem Ti odkryla další produkt, který je férový a pro tebe přijatelný :) Tofu je zázrak!!! Tak krásné čarodějnice ... pro mne nejhorší den v roce :(

téra řekl(a)...

tofu rules :) // jakto? proč nejhorší?