neděle 5. dubna 2015

why not to enjoy being alone for a while?

h&m home
 


užívám si neděli, která je vlastně takovou sobotou. badboy je pryč, já si vařím hrnek čaje za hrnkem. a požitkářsky si užívám to skvělé volno. probírám se stránkami h&m home a přemýšlím, co si objednat, protože do 19. dubna je poštovné zdarma. mám favoritku tuhle labutí misku, flakon na parfém, ale taky různé hrnečky s koloušky a králíčky. a taky rozmýšlím, zda přidat na ebayi do košíku konečně tu semišovou kabelku s třásněmi. udělala jsem si face hodinku. peeling, maska. nohy nahoře. paráda. vymýšlím koncepci dvou zajímavých kurzů na příští rok. taky se objevilo lákadlo v podobě státního školství. ale nakonec jsem usoudila, že bych se pak zase nervovala. a já mám ráda věci příjemné. sic je možná podivuhodné, že i když troška stresu a překážky k dospělému životu patří, já se je snažím vyeliminovat na minimum. už tak si myslím, že jsem si nevybrala nejjednodušší cestu, tak proč to ještě víc komplikovat. a tak se alespoň prací ráda bavím. a není důvod si přidělávat vrásky. // dostal se mi do ruky katalog od avonu. liška je ta lejdy! a přemýšlím o setu na obočí. už nějaký ten pátek přemýšlím o něčem takovém, protože tužka, kterou na obočí mám, není bůhvíjaká. takže? &&& astrid lingdrenová, enid blytonová, jaroslav foglar a petra soukupová jsou mé čtenářské hvězdy na tento víkend. a díky instagramu poznávám takové čtenářské a stylové inspirace. #tochceš. // za chvíli cesta na výstavu šperků. a na chvíli i ta chalupa. téra

Žádné komentáře :