středa 27. května 2015

I don´t care about your fame.

čekám, až se mi napustí vana. nejsem si jistá, jak dobrý nápad ta horká vana je, bolí mě celé odpoledne ledviny. tak buď mě to položí a půjdu ráno k doktorovi, nebo to bude naopak lepší. si připadám poslední dobou jak starý člověk. // takže úvod o nemocích jsem obsáhla. a už můžu psát o čemkoliv jiném. // dnes jsem si cestou z práce dala trasu přes jednu minivesničku, abych se usalašila u janičky na čaji (prosím, už ne kávy, včera pět, dnes tři). a ta mi zase do všeho vnesla jiný pohled na věc. /// zítra holky moje, v pátek divadlo. o víkendu oslava. pak se uvidí. klid před bouří? v celém životě. každý svého štěstí strůjce. vidět tak jen mžik do budoucnosti. a pak rychle zpět. nelze. každopádně alespoň trošku té kultůry na zklidněnou bych si měla naložit. návrat do starých kolejí. zatím se úplně nekoná. těch jistot člověk moc nemá. a těch úhlů. těch je. a bylo by něco jinak? ptát se můžu sama sebe. liška: ale už vypadáš líp než minulý týden. jo, pravda. už nepřemýšlím nad tím, jestli to, co jsem vsoukala do žaludku, mi tam vůbec vydrží. nervy. tak jsem si dnes dala tři firemní kurzy a v sedm ráno si málem rvala vlasy. a nejen sama sobě. nepoctivost. lajdáctví. za dú dočtěte odstavec a na příště si to ale znovu přečtěte, ať se můžeme bavit. moje první dnešní otázka how many children does june have? odpověď hned na prvním řádku. odpovědi se nedočkám. padají mi oči a chce se mi křičet. já třicítka říkám lidem 40+ vy jste se na to normálně vyflákli. odpověď? nene, jsme to četli. tak jak mi po pěti letech nemohou být schopni odpovědět? huh. pak jedu dál. další tři kurzy v jiné firmě. a hned věta od dvou klientek my jsme se na vás tak těšily. a vaříme si kávu. pak hodina předpřítomného času. a konverzace cena versus kvalita. jo, bylo to super. téra

Žádné komentáře :