pondělí 18. května 2015

pražský víkend.

v pátek jsem jela na víkend do prahy. husu jsem nevezla. přijela jsem s prázdnýma rukama, a do té jedné jsem si hned zakoupila kávu ve starbucks. tak trošku pražský must-have. co by ne. pak jedeme s čuču k ní. vyložím věci, změním outfit, vyrážíme na večerní náplavku. přidává se pája a pár dalších lidí. tonic končí na mé garderobě, jdeme se sušit do pizzerie. fajn večer pokračuje. v jednu padám za vlast. festival open house na programu na sobotu. nejdřív snídaně a káva v ema espresso bar, konečně! takhle bych si představovala svoji kuchyň, co se stolů a židlí týká. přidává se péťa, vyrážíme pak k invalidovně, kde přibereme ještě poslední kočku do party. invalidovna je skvostná. moc se mi to tam líbí. má to takový zvláštní genius loci. a pokračujeme do kavárny můj šálek kávy. už bez péti. a pak na metro, kde se přidává pája a jedeme na harfu sledovat hokej. poslední třetinu už sedíme za zády ivanu vyskočilovi a jeho milé, a neúčastníme se poskakování venku na střeše. // zbytek večera trávím s dostym v rígráčích, kde jsem úplně poprvé. vsázíme se o nesmyslné věci. přepočítáváme hráče, kteří hráli v naganu, řadíme je do pětek i do klubů. jednou mě zachránil roman hamrlík a jeho edmonton oilers, za který hrál v době konání zoh v naganu. pak už ale prohrávám. a musím trošku pít. když rusové přehrají američany, jedeme do jakési hospůdky na floře a nakonec do retra za holkama. ve tři čuču padne jako podťatá a chrupká tak, že mně usnout nejde. a tak si čtu, sprchuju se, a pak na dvacet minut usnu. a brzy na to vstávám, abych jela na kávu k pétě do karlína.  sedíme v krásném bytě na balkonku, povídáme a je to s ní neuvěřitelná pohoda. nestíhám bus. znovu se v karlíně před kostelem potkávám s ním a jdeme na vítkov, nikdy jsem tam asi nebyla. nebo možná jako malá s babičkou a dědou. nevím. oběd kdesi v kunraticích. a když už o ten hokej mám přijít, protože budu v tu dobu na cestě domů v autobuse, rozhoduji se další bus vypustit a ject až po zápase. a tak jedeme kamsi na žižkov sledovat plátno. // a pak člověk zjišťuje není čas ztrácet čas a neví, jak s tím naložit. // btw ten bronz náš není. téra

Žádné komentáře :