středa 6. května 2015

vybagrujte Čechy, Slovensko chce moře!

krátký den. krátká středa. to tenhle školní rok ještě nebylo. a jak mi bylo super, když jsem přijela ve dvě domů. ve tři jsme si pustili s badboyem film. ruský film. černý blesk. a hrozně se mi to líbilo. lol. natěšeně čekám, až se dnes odvysílá v usa poslední díl criminal minds 10. série. tuším, že hlavní part bude mít agentka callahanová v podání jennifer love hewitt, která mě nečekaně moc baví. a navíc jsem zvědavá, jak se tvůrci seriálu i ona sama poperou s jejím těhotenstvím. doufám, že v říjnu nastoupí do 11. série v plné polní, tzn. agentka callahanová porodí a bude dál pokračovat. bylo by škoda, kdyby po agentce blake, kde zůstala jen dvě sezóny, odešla callahanová po jedné sérii. viděla jsem teď pět dílů hned po sobě a do všech jsem se totálně zažrala. u 20. dílu jsem si trošku myslela, že ten závěr bude mít nějaký vliv na úplné finále série a zatrnulo ve mně. navíc jsem úplně zapomněla na pedofilní línii, která se už tak polovinou série vine a musí mít nějakou dohru. a taky že jo. překvapilo mě, že česko není pozadu. mamuš se chtěla v pondělí dívat na jeden z dílů a my jí to překazili hokejem, na který jsme se přišli dívat. udivilo mě, že se v česku už vysílá 9. série. 

dočítám bagdádského špiona a zítra si musím na víkend napůjčit nějakou kupičku. // v pondělí jsem si vyzvedla na poště balíček od lindy, úplně jsem si ucvrkávala radostí, protože to byly produkty, které jsem chtěla moc vyzkoušet. kiehl´s krémíky a minišampon. řasenka od benefitu, lak od sephory a úplně boží mrkvičky od lushe. ty jsem si před pár měsíci sdílela na instagramu, že jsou ňuňu a moc je chci. a teď mi přišly. tak jsem jednu dala mamušce. a nejradši bych šla a kousla do nich. haha. // navíc jsem teď celá pryč z modrých linek, tuším, že od macu, které getthelouk měla dnes na očích. už jsem je viděla u katie na instagramu a jí sluší ještě  víc, protože je katchenka krásná blondýnka. půjdu nějaké modráčky omrknout. 

zítra ohňostroj. taky hokej. moc se těším. proti kanadě to bylo super, kanadský team je letos neskutečně našláplý. ale já věřím v dobré zítřky. takže co. // v sobotu jdu na nové tetování. třetí barevné tetování na jedné ruce. budu pak muset vymyslet nějaký pojící motiv, aby z toho mohla být část rukávu. možná. haha. téra

Žádné komentáře :