pondělí 8. června 2015

10 let psaní.

od víkendu bojuju s nachlazením a dnes když jsem vstávala, jsem cítila, jak to fakt není vono. odučila jsem jeden firemní kurz a pak se omluvila, jela domů a kromě jednoho kurzu, který mě čeká za dvě hodiny, jsem zrušila i zbytek dne. chvíli si četla a chvíli pospávala. a teď se už zase probírám k životu. // zítra je tomu rok, co badboy přestal kouřit! fakt frajer. protože to položil ze dne na den. tak trošku na můj nátlak, protože kouřil hodně. vzhledem k tomu, jak sama mám ráda růžové ld slimky ke kávě, tak mi nepříslušelo, abych mu to zakazovala, ale upozorňovala jsem na to, že by mohl cigarety trošku omezit. on však přišel s tím, že omezit to neumí, a tak bude lepší, když s tím praští. a nekouří dodnes. občas, když si chci zapálit, mi vezme slimku, strčí ji do pusy a zapálí a říká, že je to fakt kentus. // druhá výjimečná (tedy alespoň pro mě) věc je ta, že je to deset let, co si píšu internetový deník. začínala jsem na serveru bloguje.cz, který před sedmi lety skončil, a tak jsem se ubytovala tady na bloggeru a blogově se mi tu žije docela hezky. před těmi deseti lety by mě určitě nenapadlo, že budu psát tak dlouho. ale ani teď po deseti letech nemám tendenci přestat. moje nepravidelně pravidelné zápisky života mě stále baví. téra

7 komentářů :

Anonymní řekl(a)...

Congrats to your blogger anniversary, Terezko milá :o)
Dobře, že pokračuješ s psaním, jen tak dál -- tvé zážitky ze života lektorky mě vždycky tak nějak uklidnují. Vždycky si řeknu "ale co, však to taky zvládnu!" :o)

Takže Ti chci moc poděkovat za to, že jsi. Protože jsi moc fajn :o)

Kátˇa z Prg ;o))

téra řekl(a)...

jééé, Káťo, děkuju :) Jak Ti jde učení? přes prázdniny Tě nějaké kurzy čekají nebo máš volníčko? :)

Plním si svůj sen řekl(a)...

Kočando, to je výročí jako blázen! Gratuluji a těším se na další 10 :) Pusu!

téra řekl(a)...

děkuju ;)

Anonymní řekl(a)...

Terezko, moc rádo se stalo :o)

Učení je B.O.Ž.Í.!!! Občas je to teda jako na houpačce, jsou lepší měsíce a jsou i horší, ale vždycky se to tak nějak vyrovná :-)

Děkuju moc za optání, Teri :o) Letní rozvrh vypadá zatím poněkud osekaně, ale nějaké kurzy naštěstí mám. Zatím jsou jisté čtyři. Pořád lepší něco než nic :o))) Další kurzy jsou ve hvězdách, ale tak, pořád doufám že v létě nepojdu hlady :oD

A jak to vypadá s učením přes léto u tebe? Jak to zvládáš, tuhle naši letní okurkovou sezonu? :o))

Moc se těším na tvou odpověď :o)

Káťa from Prg ;o))

téra řekl(a)...

zůstane mi deset firemních kurzů a nějaké soukromé, takže snad taky v rámci možností ok :) ale odpočinu si, a to je víc :)

Anonymní řekl(a)...

Dyt Ti rikam, je to frajer a ja ho videla jen dvakrat tusim :)Jinac gratuluji k vyroci, toto leti ;)
Opatrujte se MN