pátek 26. června 2015

flormar? drb!

včera mejdan se seniorkami. lol. ale zjistila jsem, že jich dobrá půlka kouří. nebyla jsem jediný vyvrhel u stolu. a pak nenadálé pokračování s goli. pátek už jen takový besídkový a tradá do prázdnin. badboy měl dnes odpolední péči o našeho psího kámoše, takže jsem si ho pak musela vyzvednout a přemýšlela, co s načatým dnem. nakonec jsme s dávou vyrazili mezi prostý lid, páč liška měla mecheche na seči. nealkoholický a bezkofeinový večer. pane jo. ale mám teď strop max dvě kávy denně a měla jsem prostě chuť na další. a jediné řešení je žádný kofein. taky to šlo. a pak už veselé sledování policejního konvoje osmnácti uniformovaných mužů a vlčáka, jak obchází místní bary a legitimují mládež. škoda, že by už po mně nejspíš žádný doklad nechtěli. prý klamu. a z jednatřicítky mi dělají lidi i dvaadvacítku. ale pod vosumnáct to nesrazím. večer super. dávův životopis narodil jsem se a každý rok pak sekal trávu a sušil seno. a ve třiatřiceti byl poprvé u moře. // jdu se zase rozčilovat nad blankou z knihy pod sněhem. beztak během pár minut usnu. // a značka flormar, na kterou mě lákala místní růžová teta, je provar. resp. to, že nemají rtěnky je provar. bambilion všemožných laků a konturek! k čemu konturky, když rtěnky nejsou? a v letáku toho naslibovali hory doly. zase začnu být k tomu, co dostávám do schránky dost skeptická. tak asi tak. konec hlášení. téra

Žádné komentáře :