neděle 28. června 2015

letní.

sobota budiž jmenována líným dnem. vesměs jsem ji strávila v posteli. ono ani počasí nebylo na žádné venkovní kratochvíle. dočetla jsem zbylých tři sta stran pod sněhem, tudíž kniha přečtena. byla to má druhá zkušenost s petrou soukupovou a opět ohromně pozitivní. měla jsem rozečtenou tajemnou řásnovku od foglara, a tak jsem ji dočetla. miluju foglarův jazyk! // stejně nadšená jsem byla v pátek v noci, kdy jsem si na youtube pouštěla uvolněte se, prosím! díl z roku 2011. hosty jana krause byli tomáš klus a advokátka klára samková. klus používal velmi knižní výrazy, spoustu archaismů, novotvarů a nedošlo snad jen na přechodníky. a navíc si hrozně vtipně s paní samkovou pinkali. 

večer nightout s markét. náš oblíbený lokál byl poněkud hlučný, takže jsme po jedné bezkofeinové zaplatili. a nabrali směr lázně na nejlepší domácí bezinkovou limonádu. dobrý to začátek prázdnin. téra

Žádné komentáře :